Parkeringsløsninger til erhverv
Securitas tilbyder brugervenlige og sikre betalingsløsninger med tilknyttet abonnementsportal. Med vores søsterselskab SikkerParkering hjælper dig med at drifte dit parkeringshus eller -kælder, så dine parkanter let kan bruge dine parketingsfaciliteter.
Hvad indebærer Securitas' parkeringsløsning?
Vi tilbyder nemme og digitale parkeringsløsninger, som gør det let for brugerne at parkere og administrere abonnementer med vores automatiske nummerpladegenkendelsessystem. Vi leverer følgende:
- Betalingssystemet – som foregår både i automaterne eller digitalt via parkeringsapps, som EasyPark eller PARKPARK
- Direkte support til parkanter gennem vores kundecenter døgnet rundt alle årets dage – også i weekender og på helligdage
-
Ofte stillede spørgsmål
-
På sikkerparkering.dk kan du læse mere om vores parkeringsløsninger. Her kan du også kontakte os, hvis du er interesseret i et tilbud eller har brug hjælp.
-
Ønsker du data på dine brugeres parkeringsadfærd, så kan vi sagtens hjælpe dig med at trække statistik på, hvornår der er flest parkanter, og hvor længe de holder der. Du kan få indsigt i forskellige brugergruppers parkeringsadfærd og optimere aktiviteter derefter.
-
Du kan kontakte os på +45 7225 1797, hvis du har spørgsmål eller vil vide mere om vores parkeringsanlæg og -løsninger.
-