Få en gratis risikovurdering
Vi hjælper med at finde den rette sikkerhedsløsning til dine behov.
Skab tryghed for dig selv og dine medarbejdere i din kontorvirksomhed. Vi gør det nemt at vælge en sikkerhedsløsning, der passer til din virksomheds behov og beliggenhed. Vores løsninger er fleksible og passer til både små som store virksomheder, så du kan føle dig helt tryg ved at overlade sikkerheden til os.
Forebyggende skiltning: Med skilte og klistermærker i vinduet kan du tydeligt vise, at din virksomhed er beskyttet
Sikrer at medarbejderne kan møde ind til en tryg arbejdsplads hver morgen
Sikrer mod tab af værdier
Eventuelt et krav fra din forsikrings side gennem et sikringskrav
Vær i stand til at bekæmpe branden, før den breder sig
Hav det rette udstyr til at begrænse skaderne
Hav evakueringsprocedurer på plads, så alle kommer godt ud
Undgå uønskede gæster i dagstimerne
God sikring til kontorer uden adgangskontrol
Forebygger mistanke om internt svind
Tryghed for dine medarbejdere
Vær klar til at hjælpe, når uheldet er ude
Undgå at skader udvikler sig ved at behandle dem hurtigt og korrekt
Få en samlet pakke med alarm, kontrolcentral opkobling og udrykning med patruljevagt. Vi har lavet tre pakker, der passer til virksomheder i forskellige størrelser, så du kan få et indtryk af, hvordan vi kan sikre dig. Alle pakker er med binding. Hvis du vil have en sikkerhedsekspert til at rådgive om din virksomheds specifikke behov, så udfyld dine kontaktoplysninger.
Hvis du har en stor kontorvirksomhed, skal du tage ekstra forholdsregler for at holde styr på sikkerheden. Du skal både sikre arealer indenfor og udendørs, og du skal være opmærksom på flere afdelinger og etager.
Der går sikkert mange mennesker rundt i din virksomhed hver dag, og derfor er det nødvendigt at sikre, at kun gæster eller medarbejdere har adgang. Større kontorvirksomheder kan også have flere værdier og et større behov for at sikre sig mod indbrud og tyveri.
Der er altså nogle unikke sikkerhedsrisici i større kontorvirksomheder, som kræver mere komplekse sikkerhedsløsninger.
Større kontorvirksomheder har som udgangspunkt brug for mange af de samme løsninger som små kontorvirksomheder, men løsningerne skal skaleres op og kobles sammen for at løse større og mere komplekse sikkerhedsbehov.
Der kan også være brug for at supplere med yderligere løsninger. Hvis din kontorvirksomhed for eksempel holder til i sin egen bygning, er det en fordel med videoovervågning udenfor, og hvis du har mange ansatte og gæster, er det en god ide at implementere adgangskontrol og gæsteregistrering.
Læs mere om vores anbefalede løsninger til større kontorvirksomheder:
Der er mange gode grunde til at vælge Securitas som din sikkerhedspartner:
Få sikkerhed, du kan stole på
Fokusér på jeres kerneforretning
Vær compliant
Understøt dine ESG-mål
Gør sikkerhed til en god forretning
Lad os investere i jer
Bliv en tryg arbejdsplads
Fleksibel skalering
Den rigtige alarmløsning er ikke ens for alle. Hvad der passer til dit kontor afhænger bl.a. af størrelsen på dit kontor, mængden af værdier, hvorvidt I har eksterne besøgende eller offentlig adgang til kontoret og det sikringskrav, som dit forsikringsselskab sætter. Der kan være mange ting at tage i betragtning, og derfor anbefaler vi, at du lader en af vores sikkerhedseksperter skræddersy en løsning til dig.
Adgangskontrol er en god måde at sikre, at der ikke kommer uønskede gæster på jeres kontor, heller ikke i dagstimerne. Om det er nødvendigt for jer, kan afhænge af mange ting, bl.a. adgangsforholdene til jeres kontor. Ligger jeres kontor i en etagebygning, hvor der i forvejen er en aflåst gadedør, så er I mindre udsatte end kontorer, der har åbent adgang fra gaden af. Men har I mange værdier på kontoret kan det alligevel være et argument for adgangskontrol. Er du selv i tvivl, vil vores sikkerhedseksperter meget gerne rådgive dig.
En sikkerhedsløsning handler ikke kun om at sikre din virksomhedsværdier. Det er også en måde at skabe tryghed hos dine medarbejdere, så de ved, at de kan møde ind til et kontor, der ikke er vandaliseret efter indbrud. Og den tryghed er vigtig, hvad enten I er mange eller få på kontoret.
Prisen på en alarm til kontor varierer afhængigt af systemets kompleksitet, antal sensorer og evt. overvågning. Basisalarmer kan starte fra omkring 494 kr. pr. måned, mens mere avancerede løsninger koster 950 kr. Fælles for alle er dog at de er tilkoblet vores døgnbenmandet kontrolcentral.
Hvis alarmen går i gang, vil systemet automatisk kontakte kontrolcentralen eller sende en notifikation til din mobil. Er der tale om en fejlalarm, har du mulighed for at kontakte os direkte eller afmelde alarmen via appen.
Overvågning er ikke et krav, men det kan være en stor fordel i mange situationer. Med overvågning via en kontrolcentral sikres hurtig og effektiv håndtering af alarmer, hvilket øger trygheden for både medarbejdere og virksomhedsejere. Samtidig giver overvågning mulighed for at holde øje med virksomheden på afstand, uanset tid og sted.
Bliv klogere på, hvordan din sikkerhedsløsning kan skabe værdi i hele din virksomhed. Du kan altid afmelde dig igen.
Er du på udkig efter en sikkerhedsløsning, vil du i kontakt med kundeservice, eller er du interesseret i et job? Udfyld formularen, så kontakter vi dig, så hurtigt vi kan.