Skip to main content

Securitas Kontrolcentral: Vi passer på din virksomhed 24/7

Vores rigspolitigodkendte og moderne kontrolcentral er bemandet døgnet rundt. Vi sikrer altid en hurtig reaktion og kan håndtere en bred vifte af services. Du kan bl.a. vælge en fjernvagtsløsning, hvor vi holder øje med din virksomhed via videokameraer, eller gøre brug af vores Call Center, som hjælper dig med vagt- og servicetelefon, krisehåndtering eller omstillingsservice.

Mand tager imod opkald på kontrolcentral

Hvorfor skal jeg vælge en sikkerhedsløsning med opkobling til kontrolcentral?

Hvis du har en sikkerhedsløsning hos Securitas med opkobling til vores kontrolcentral, behøver du ikke bekymre dig om, hvem der skal holde øje med din virksomhed, når du ikke selv er der. Vores erfarne operatører overvåger din virksomhed døgnet rundt, alle ugens dage, og sørger for, at alt er som det skal være.

En opkobling til vores kontrolcentral betyder, at du altid har adgang til professionel assistance i tilfælde af en alarm, eller hvis du har behov for assistance. Vores team kan hurtigt identificere og reagere på enhver sikkerhedshændelse, så din virksomhed altid er i trygge hænder, hvis der opstår en hændelse eller situation, der kræver handling.

 

Grafik der viser Securitas' samlede sikkerhedsløsninger lige fra fastvagt, patruljevagt, kontrolcentral, brandsikring, førstehjælp, teknikløsninger og sikkerhedsrådgivning.

Få en samlet sikkerhedsløsning

Tænk sikkerhed hele vejen rundt. Med Securitas kan du få en sikkerhedsløsning, der kombinerer elektronisk sikring, som fx tyverialarm og videoovervågning, med patruljevagt, kontrolcentral, brandsikring og førstehjælp. Vi skræddersyer vores sikkerhedsløsninger, så de passer til dine behov, hvad enten du skal beskytte lokaler, værdier, medarbejdere – eller det hele på én gang. 

Lær om fjernvagt

Hvem holder øje med dine værdier, når du ikke selv er til stede? Med en fjernvagt fra Securitas er vi med 24/7 via videokameraerne i din virksomhed. Skulle du få besøg af ubudne gæster, reagerer vores operatører straks. Derudover kan de udføre en lang række af andre serviceydelser.

Ring til konsulent
Tre operatører tager imod opkald på kontrolcentral

Hvorfor skal jeg vælge en fjernvagtsløsning?

En fjernvagtsløsning fra Securitas giver dig mulighed for at få udført forskellige sikkerheds- og serviceopgaver i din virksomhed gennem videoovervågning. Det er næsten kun fantasien, der sætter grænser for, hvilke opgaver, vi kan løse for dig. De mest typiske er fx smart videoovervågning, videoledsagelse, videotilsyn og ind-/udlukning. 

Fjernvagten på kontrolcentralen benytter sig af videoovervågningen i din virksomhed, til hurtigt at få et overblik over, hvad der foregår. Hvis en alarm aktiveres, kontrollerer fjernvagten kameraerne live og kan ud fra billederne hurtigt afgøre, hvilken reaktion der skal iværksættes. Hvis der er koblet højttalere til løsningen, kan fjernvagten også tale igennem højttalerne, for fx at bede uønskede indtrængere om at forlade området.

 

Lær om Call Center

Vi tilbyder et højt service niveau 24/7. Uanset om du har brug for vagttelefon, krisehåndtering, servicetelefon eller omstillingsservice, er vores call center klar til at assistere dig. Med vores dedikerede og kompetente medarbejdere er der ingen opgave, vi ikke kan løfte for dig eller håndtere på dine vegne.

Ring til en konsulent
Kvindelig call center medarbejder taler i telefon

Hvorfor skal jeg vælge Call Center services?

Vi er tilgængelige 24/7 og garanterer et højt serviceniveau hele døgnet rundt. Vi forstår, at spørgsmål, uheld eller kriser ikke kun opstår indenfor traditionelle arbejdstider mellem kl. 8 og 16. Derfor er vores Call Center fuldt bemandet både nat og dag. Du kan trygt stole på, at hverken dine kunder eller medarbejdere vil opleve at ringe forgæves, når du har valgt os som din sikkerhedsleverandør.

Takket være vores mange dygtige operatører og den nyeste teknologi til håndtering af opkald, kan vi også præstere imponerende lave svartider i vores Call Center. Hvis du har behov for det, kan vi nemt inkludere bindende KPI og SLA-mål i vores aftaler.

Lær om overfaldsalarm til erhverv

Med en overfaldsalarm fra Securitas er hjælpen kun et tryk væk. En overfaldsalarm kan udleveres fx til medarbejdere, der af forskellige årsager har behov for ekstra tryghed på arbejdspladsen.

Ring til os
En hånd, der holder en bærbar overfaldsalarm fra Securitas

Beskyt dine medarbejdere i kritiske situationer

Alle virksomheder bærer ansvaret for at sikre et sikkert arbejdsmiljø for deres ansatte. I visse brancher, hvor risikoen for røverier og overfald er forhøjet, kræver det særlige foranstaltninger for at beskytte sine medarbejdere mod potentielle trusler. Det er her, en overfaldsalarm kan være en afgørende. En overfaldsalarm giver medarbejderne en direkte og ofte diskret mulighed for, hurtigt at tilkalde hjælp i kritiske situationer.

Med fremskridt inden for sikkerhedsteknologi, er det blevet muligt at integrere overfaldsalarmsystemer med andre sikkerhedsfunktioner som overvågningskameraer, adgangskontrol og it-sikkerhedsforanstaltninger. Kontakt os, hvis du vil høre mere om, hvordan en overfaldsalarm kan hjælpe med at beskytte dine medarbejdere.

Fremtidens kontrolcentral

Vi stræber altid efter at levere den bedste kontrolcentralservice til vores kunder. Du kan læse mere her om, hvordan vi sikrer dette.

Vi tilbyder fremtidens kontrolcentral

Som en af landets førende kontrolcentraler udvikler vi os løbende i takt med de stigende krav på markedet. 1. januar 2022 samlede vi vores to kontrolcentraler på én lokation i Glostrup, som næste naturlige skridt i rejsen mod fremtidens kontrolcentral. Teknologi, viden, drift og medarbejdere under samme tag.

Læs mere om sammenlægningen her

Er du i tvivl om, hvilken sikkerhedsløsning, der er den rigtige for dig?

Lad os hjælpe dig med at finde frem til den sikkerhedsløsning, der bedst passer til dine behov. Kontakt os for en uforpligtende snak på +45 7226 8310 eller salg@securitas.dk

Skriv til os
Grøn videoovervågning

Bliv klogere på vores kontrolcentral

Søger du mere viden om, hvordan vores kontrolcentral holder øje med vores kunders virksomheder, når du ikke selv er til stedet, kan du læse nogle af vores kundecases her:

Installatørkunder

Vi har samlet en liste over ofte stillede spørgsmål i forbindelse med kontrolcentralløsninger til installatørkunder. Skulle du have andre spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.

Læs mere om kontrolcentral til installatører

Bliv klogere på kontrolcentral

Hvad er en kontrolcentral?

En kontrolcentral er et døgnbemandet center, hvor sikkerhedsoperatører overvåger og reagerer på alarmer. For virksomheder er kontrolcentralen essentiel for at sikre øjeblikkelig handling ved sikkerhedstrusler, hvilket forbedrer den samlede sikkerhed.

Hvad laver en kontrolcentral?

Vores godkendte kontrolcentral spiller en central rolle i at sikre jeres virksomheds sikkerhed ved kontinuerligt at overvåge og reagere på alarmer fra jeres sikkerhedssystemer.

Overvågningen inkluderer identifikation og håndtering af hændelser som indbrud, brand, og andre sikkerhedsrelaterede begivenheder, der kræver reaktion og assistance.

Når en alarm aktiveres, vurderer vores team hurtigt situationen og koordinerer den nødvendige respons, hvilket kan omfatte kontakt til nødtjenester eller sikkerhedspersonale.

Vores kontrolcentral er godkendt af Rigspolitiet og overholder strenge standarder for driftssikkerhed og databeskyttelse, hvilket sikrer den højeste grad af pålidelighed og beskyttelse for vores kunder.

Hvordan overholder kontrolcentralen lovgivningen?

Vores kontrolcentral overholder lovgivningen og sikkerhedsstandarderne ved strengt at følge gældende lovgivning, herunder GDPR for databeskyttelse, og ved at implementere branchens bedste sikkerhedspraksisser. Dette sikrer driftssikkerhed, beskyttelse af følsomme data og overholdelse af alle relevante standarder og certificeringer.

Er kontrolcentralen bemandet i døgndrift?

Ja, vores kontrolcentral er bemandet i døgndrift, 24 timer i døgnet, 7 dage om ugen, for at sikre konstant overvågning og en hurtig respons på alle alarmer og sikkerhedsrelaterede hændelser.

Hvorfor vælge Securitas?

Der er mange gode grunde til at vælge Securitas som din sikkerhedspartner:

  • Få sikkerhed, du kan stole på
  • Fokusér på jeres kerneforretning
  • Vær compliant
  • Understøt dine ESG-mål
  • Gør sikkerhed til en god forretning
  • Lad os investere i jer
  • Samarbejd med eksperter
  • Bliv en tryg arbejdsplads
  • Fleksibel skalering
Kvinde sidder og læser ved en computerskærm.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vil du vide mere? Lad os kontakte dig

Vores eksperter guider dig til den bedste sikkerhedsløsning for din virksomhed.

Tak!

En af vores servicerådgivere kontakter dig snarest!

Information om hvordan Securitas behandler dine persondata fremgår af Securitas’ privatlivspolitik.

 

Beklager, www.securitas.dk understøtter ikke Internet Explorer. For at bruge vores hjemmeside, så prøv at bruge en nyere browser som Chrome, Safari, Firefox eller Edge.