Leder du efter alarm til din virksomhed?
Vi står klar til at hjælpe virksomheder i alle størrelser med at finde den rigtige alarmløsning.
En erhvervsalarm kan hjælpe med at skabe tryghed for dig og din virksomhed. Securitas leverer alarmer til virksomheder i alle størrelser og brancher. Hvis din alarm i dit firma går i gang, vil den sende et signal til vores kontrolcentral, som så kan sende en vagt. Få et gratis og uforpligtende tilbud på en alarm til din virksomhed allerede i dag.
En alarm er den mest udbredte måde at sikre din virksomhed på. Hvad enten du har en mindre butik med få lokaler eller en stor kontorbygning, så er en alarm typisk grundstenen i din sikkerhedsløsning. En alarm fra Securitas er altid overvåget på vores kontrolcentral, og vores patruljevagter rykker ud, hvis den aktiveres. Din alarmløsning kan blandt andet kombineres med videoovervågning, brandsikring i form af røgalarmer eller brandslukkere, førstehjælpsudstyr og vagtservices, som fx lukkerunder eller faste vagter.
Kontakt salgsafdelingenTænk sikkerhed hele vejen rundt. Med Securitas kan du få en sikkerhedsløsning, der kombinerer elektronisk sikring, som fx tyverialarm og videoovervågning, med patruljevagt, kontrolcentral, brandsikring og førstehjælp. Vi skræddersyer vores sikkerhedsløsninger, så de passer til dine behov, hvad enten du skal beskytte lokaler, værdier, medarbejdere – eller det hele på én gang.
Der er mange gode grunde til at vælge Securitas som din sikkerhedspartner:
Læs mere om vores alarmer til mindre virksomheder. Det kan fx være butikker, restauranter og caféer, værksteder, lægehuse og meget andet. Her på siden finder du bl.a. et overblik over mulige alarmpakker samt priser. Desuden kan du med vores prisberegner få en mere konkret pris på en alarm, der er tilpasset dine behov.
Kontakt os og få et tilbudEr du frisør, caféejer, bilforhandler, håndværker eller noget helt femte? Uanset hvilken branche eller størrelse din virksomhed har, så skræddersyr vi dit alarmsystem, så du får sikkerhed 360° og en samlet løsning, der passer 100% til din virksomheds sikkerhedsbehov. Du kan kontakte os og lade vores sikkerhedseksperter skræddersy en løsning til dig, eller du kan købe den online hos os.
Hvilken alarmpakke har du brug for til din virksomhed? Vi har lavet tre pakker, der passer til virksomheder i forskellige størrelser, så du kan få et indtryk af, hvordan vi kan sikre dig. Alle pakker er med minimum 12 måneders binding. Har du svært ved at vælge? Bare rolig, vores sikkerhedseksperter hjælper dig med at sammensætte den rigtige pakke til dine behov, før du skriver under på noget. Udfyld dine kontaktoplysninger i formularen, og så ringer vi dig op.
Er du en større virksomhed eller en virksomhed med mere komplekse behov eller større værdier, så vil vi anbefale, at du lader en af vores sikkerhedsekspert skræddersy en løsning til jeres behov. Hvis du indtaster dine kontaktoplysninger her på siden, vil du blive ringet op og sat i kontakt med den sikkerhedsekspert, der er tættest på dig. Vores sikkerhedsekspert vil lave en risikoanalyse af jeres virksomhed og herudfra anbefale din rigtige sikkerhedsløsning for jer.
Kontakt os og få et tilbud
Er du bank, medicinalvirksomhed, fødevarefabrik, kommune eller en anden større virksomhed? Uanset hvilken branche eller størrelse din virksomhed har, så står vi klar med kompetencerne og erfaringen til at sikre jer. Alarmløsninger til større virksomheder består typisk af elektronisk sikring, i form af alarmsystemer og videoovervågning, og fysisk sikring, i form af sikkerhedsvagter eller patruljevagter. Men vores løsninger kan også involvere receptionister, hegn, adgangskontrol og meget mere. Vi anbefaler, at du kontakter os, så vores sikkerhedseksperter kan hjælpe med at afdække dine behov.
Der er mange ting at tage i betragtning, når du skal vælge alarmløsning til din virksomhed. Vil du vide mere om alarmer, inden du taler med vores sikkerhedseksperter, har vi samlet nogle gode artikler, du kan læse videre i:
Lad os hjælpe dig med at finde frem til den sikkerhedsløsning, der bedst passer til dine behov. Kontakt os for en uforpligtende snak på +45 7226 8310 eller salg@securitas.dk
Skriv til os
Hos Securitas forstår vi vigtigheden af et pålideligt alarmsystem. Vi er nemlig et af de største alarmselskaber i danmark. Vores avancerede alarmsystemer, inklusive effektive tyverialarmer og fleksible trådløse løsninger, er designet til at opfylde din virksomheds unikke behov.
Vi hjælper dig med at skabe et samlet sikkerhedsmiljø, der ikke kun beskytter dine værdier, men også skaber tryghed for dine medarbejdere og sikrer din forretningsdrift.
Med en alarm fra Securitas får du altid professionel overvågning fra vores egen, døgnbemandede kontrolcentral. Alarm og overvågning sørger for, at din virksomhed er sikret - døgnet rundt, året rundt. Vi holder øje med din virksomhed, også når du ikke selv er der.
Kombinerer din virksomhed alarm med videoovervågning, opnår du en endnu større præventiv effekt mod trusler som indbrud og tyveri samtidig med at du øger trygheden for dit personale og dine medarbejdere. En alarm med kamera giver dig mulighed for at have dokumentation af sikkerhedshændelser, samtidig med at du beskytter dine værdier mod tyveri.
De fleste små og mellemstore virksomheder kan få dækket deres sikkerhedsbehov med en trådløs alarm. En trådløs tyverialarm kan oftest opfylde kravene til mindre virksomheder, der normalt spænder fra sikringeniveau 20S til sikringsniveau 40S.
En trådløs alarm har kort monteringstid og kræver normalt ikke omfattende kabling, hvilket gør installationen simplere, end et tilsvarende kablet alarmsystem. Detektorer til alarmsystemet er nemlig trådløse, så enhederne let kan monteres rundt omkring i virksomheden, uden der skal trækkes kabler rundt til dem.
Hvis din virksomhed har et større sikkerhedsniveau eller højere krav om sikringsniveau fra dit forsikringsselskab, vil man oftest have behov for en kablet alarmløsning, også kaldet en fortrådet tyverialarm. Her vil der oftest være behov for at kabelføre mellem alle detektorer og enheder, hvilket kan gøre alarmløsningen mere omkostningstung at få etableret. En fortrådet alarm er dog også mere driftssikker og kræver ofte mindre vedligehold, da der fx ikke skal skiftes batterier i detektorer.
Når du sikrer din virksomhed med en alarm fra Securitas, monterer vi alarmskilte på dine døre, indgangspartier og vinduer. Alarmskiltene viser tydeligt, at din virksomhed er alarmsikret med overvågning fra kontrolcentral, som giver en høj præventiv effekt mod potentielle indbrudstyve.
Har du valgt at supplere din alarmløsning med videoovervågning, vil der udover alarmskiltene også opsættes skilte, der tydligt viser, at din virksomhed også er overvåget med videoovervågning.
Læs mere om videoovervågningDit valg af alarmsystem afhænger primært af to ting:
Én ting er at have en tyverialarm til virksomheden, der overholder kravene fra dit forsikringsselskab, en anden er hvad du derudover har af behov til alarmsystemet. Skal alarmen fx integreres med andre systemer, som videoovervågning eller adgangskontrol? Har du brug for at kunne betjene alarmen fra en app på din telefon? Har du behov for at kontrolcentralen kan administrere brugerkoder til dine medarbejdere?
En alarmløsning handler altså ikke kun om kravene fra forsikringsselskabet, men også om hvilke specifikke sikkerhedsrisici du har, ønsker til integration og i hvor stort et omfang du ønsker at administrationen af alarmsystemet skal varetages af vores fjernvagter eller af dig selv.
Vi anbefaler at du får foretaget en risikovurdering, så dine specifikke risici og muligheder kan afsøges, inden du vælger en konkret alarmløsning til din virksomhed. Vores konsulenter hjælper dig altid godt på vej. Kontakt os på telefon 7226 8310 eller på salg@securitas.dk, hvis du vil høre mere.
Når du køber en alarm til erhverv som en del af din samlede sikkerhedsløsning hos Securitas, er vi med dig hele vejen fra alarmen går og til patruljevagten kommer frem til din virksomhed. Så du behøver aldrig at bekymre dig om din erhvervsalarm – du kan roligt regne med, at vi reagerer på den. Er du nysgerrig på, hvordan signalet fra din alarm bliver behandlet, kan du læse med her.
Alt efter værdien af dit inventar stiller forsikringsselskaberne en række krav, kaldet et sikringsniveau, som din virksomhed skal leve op til, for at kunne blive forsikret. Det betyder, at jo højere værdien af dit inventar er, desto højere skal dit sikringsniveau være, og desto flere sikkerhedsforanstaltninger skal der til, for at din virksomhed kan blive forsikret, hvis uheldet skulle være ude. Et højt sikringsniveau betyder altså, at du både har inventar af høj værdi og efterlever tilsvarende forsikringsgodkendte sikkerhedsforanstaltninger. Til gengæld kan et højt sikringsniveau både forebygge indbrud og hjælpe med at sikre en høj forsikringssum, hvis uheldet skulle ske.
Der findes sikringsniveauer fra 10-60, hvor 60 er det højeste, og 10 er det laveste. Kravene til alarm til virksomheder varierer, alt efter hvilket sikringsniveau din virksomhed skal efterleve, og det er først ved sikringsniveau 20, at forsikringsselskaberne stiller krav til, at der skal være installeret en AIA (automatisk indbruds alarmering), som er en erhvervsalarm med alarmoverførsel til en godkendt kontrolcentral.
Kravene til alarm til erhverv er mest omfattende ved sikringsniveau 60, hvor alarmen skal være AIA-verificeret, installeret af en Forsikring & Pension-registreret installatør, efterser årligt være koblet til videoovervågning og have en autoriseret vagtleverandør med vagtudrykning tilknyttet.
For at leve op til et sikringsniveau på 60, er der dog en del flere krav, som skal overholdes. Men bare rolig, uanset hvilket krav alarmen til dit firma skal overholde, kan Securitas hjælpe dig med at efterleve alle kravene fra dit forsikringsselskab.
Ja, når du køber en alarm hos Securitas, vil den være overvåget på vores kontrolcentral, og det vil være vores patruljevagter, der rykker ud på den. Du vil altid få en samlet løsning, så du er ordentligt sikret. Har du en alarm i forvejen, kan du vælge at lave en overvågnings- og vagtudrykningsaftale med os, så vi overvåger og reagerer på din alarm.
Vores sikkerhedseksperter er altid klar til at hjælpe dig og rådgive dig om alarmløsninger, så vi finder den helt rette løsning til dit behov.
Hvis din virksomhed indeholder værdier, eller hvis du vil sikre den mod hærværk, så er en alarm en relevant løsning for din virksomhed. For nogle virksomheder vil forsikringsselskabet stille krav om, at der er en alarm. Det hedder et sikringskrav. For andre virksomheder handler det simpelthen om, at man kan sove trygt om natten og tage på ferie uden at bekymre sig om, hvad man kommer hjem til.
Når du mødes med vores sikkerhedseksperter, vil de lave en gennemgang af de sikkerhedsrisici, som din virksomhed har, og efterfølgende kan de anbefale den rigtige sikkerhedsløsning til dig.
Securitas leverer alarm til erhverv i alle størrelser, uanset om du har brug for en mindre tyverialarm eller en større erhvervsalarm. Kontakt os, hvis du er interesseret i at høre mere om, hvordan vi kan hjælpe din virksomhed, kan du kontakte os på tlf. 7226 8310.