Hvorfor vælge Securitas
Føl dig tryg med en sikkerhedsløsning, der er optimeret til din virksomheds størrelse, branche og behov. Med Securitas får du sikkerhed, du kan stole på.
Vores tal i Danmark
Bliv klogere på Securitas i Danmark
-
Hvorfor vælge Securitas?
-
Vi sikrer dig 360 grader med kombinationen af teknologi, mennesker og data. Du får en skræddersyet og pålidelig sikkerhedsløsning, hvor vi håndterer alt fra installation til drift. Det er sikkerhed, du kan stole på.
-
Få tid og rum til at fokusere på jeres kerneforretning med en sikkerhedsleverandør, der tager ansvar for jeres fulde sikkerhedsset-up. Vores kerneforretning er at gøre sikkerhed nemt for vores kunder. Derfor leverer vi én samlet løsning og et fast team af eksperter, der hjælper jer hele vejen.
-
Der bliver flere og flere regler og retningslinjer, som virksomheder skal leve op til, hvad enten det drejer sig om ESG eller NIS2/CER. Vi laver risikoanalyser og rådgiver jer om sikkerhed, så I kan leve op til alle gældende regler, også dem der løbende ændrer sig.
-
Få en ambitiøs samarbejdspartner til dit bæredygtighedsarbejde. Som miljøcertificeret sikkerhedsleverandør ved vi, hvordan vi påvirker din Scope 2 og Scope 3 udledning – og vi samarbejder med dig om at reducere det.
-
Få hjælp til at bygge en sikkerhedsløsning, der bliver en god business case. Vores sikkerhedsløsninger samler store mængder af data, som vi kan hjælpe dig med at omsætte til optimeringer i din forretning.
-
Brug din kapital på din virksomhed, fremfor din sikkerhedsløsning. Vi tager investeringen i din samlede sikkerhedsløsning på tværs af udstyr, installation og service, så du kun betaler den samme faste pris hver måned.
-
Du behøver ikke holde et vågent øje med din sikkerhed – det klarer vi for dig. Vi har 90 års erfaring med at sikre virksomheder i alle størrelser, og vi trækker på et globalt netværk af viden og erfaring fra over 44 markeder, når vi laver innovative og effektive sikkerhedsløsninger.
-
En gennemtænkt sikkerhedsløsning giver en god og tryg oplevelse for jeres medarbejdere. Det gør jeres virksomhed til en attraktiv arbejdsplads.
-
Når virksomheden vokser, skal jeres sikkerhedsløsning kunne følge med, uden I skal have besvær med at skifte leverandør. Hos Securitas er vi tilstede lokalt, nationalt og globalt, og vi kan skalere vores sikkerhedsløsninger til jeres behov i alle faser af jeres vækst.
-
Vores mission
Vi sørger for din sikkerhed, så du kan koncentrere dig om din forretning. Med vores omfattende sikkerhedsløsninger og dedikerede support kan du fokusere på det, der virkelig betyder noget – at udvikle din virksomhed trygt og sikkert.
Få en samlet løsning
En effektiv tilgang til dine sikkerhed vil tit kræve, at vi kombinerer flere sikkerhedsløsninger på tværs af teknik, vagt, brandsikring og førstehjælp. Din sikkerhedsløsning kan desuden kræve løbende gennemgang, da dine behov ændrer sig i takt med at din virksomhed vokser. Hvorfor arbejde med flere forskellige leverandører, når Securitas kan installere og vedligeholde alle sikkerhedstjenester og teknologier i én integreret sikkerhedsløsning, der dækker både dine nuværende og fremtidige behov? Det kalder vi sikkerhed, du kan stole på.
Vores certificeringer
Find en løsning, der passer til din virksomhed
Vores brede udvalg af sikkerhedsservices og teknologi giver os mulighed for at samle en integreret sikkerhedsløsning, der dækker alle dine sikkerhedsbehov. Til virksomheder i alle størrelser og brancher. Vi kombinerer vores løsninger, så de fungerer optimalt som en helhed i stedet for at være adskilte elementer fra flere leverandører. Derudover administrerer vi hele din sikkerhedsløsning under én kontrakt, hvilket gør det let for dig at få overblik over både leverandører og din sikkerhed.
- Alle dine risici og sikkerhedsbehov er dækket
- Din samlede sikkerhedsløsning er designet til at fungere som en helhed
- Nemmere administration af dine leverandører
Sådan siger vores kunder
MySecuritas: Din sikkerhedsløsning i en app
Hos Securitas forstår vi vigtigheden af at holde din virksomhed sikker. Derfor har vi udviklet MySecuritas – den intelligente platform til sikkerhedsstyring, der giver dig et brugervenligt værktøj til at forenkle håndteringen af sikkerhed og tryghed. Uanset om du driver en mindre virksomhed eller administrerer en større virksomhed, tilpasser MySecuritas sig den måde, dit team arbejder på.
Vi tilbyder en uforpligtende samtale med en sikkerhedsekspert, der kan rådgive dig om din virksomhedssikkerhedsbehov.
-
-
Vi har mere end 90 års erfaring med at beskytte de ting, der betyder noget, så vi har set mere end de fleste. Derfor er Securitas også den foretrukne partner for virksomheder verden over. Som globale markedsledere beskytter vi nogle af de største virksomheder i verden og arbejder på tværs af alle brancher. Vi ved ikke blot, hvordan man bedst sikrer virksomheder, vi skræddersyr også vores løsning til dine behov. Når du vælger Securitas, vælger du en pålidelig partner, som vejleder dig i hele processen, fra første samtale til installation – og som altid vil være tilgængelig, hvis der opstår yderligere behov.
-
Der er mange måder at sikre din virksomhed på.
- Alle virksomheder ser forskellige ud og har brug for forskellige sikkerhedsløsninger. Med det rigtige alarmsystem behøver du ikke at bekymre dig om, at noget skal ske, når du ikke er til stede. Hvis uheldet er ude, får du besked med det samme, og der iværksættes de foranstaltninger, som situationen kræver.
- Kameraovervågning giver et bedre og hurtigere billede af, hvad der sker. Det øger medarbejdernes sikkerhed, er godt bevismateriale og skræmmer ubudne gæster væk.
- Arbejder nogle af dine medarbejdere alene? En overfaldsalarm er en god måde at skabe tryghed på.
-
Hvis du vil øge sikkerheden på din arbejdsplads, er det godt at installere en tyverialarm. Med det rigtige alarmsystem ved du altid, hvad der sker i dine lokaler, også selvom du ikke selv er til stede. Det er en nem og omkostningseffektiv måde at agere på, hvis der opstår en ulykke. Alarmløsninger er fundamentet for at sikre din mindre virksomhed. Men for at forhindre ulykker i at påvirke din virksomhed for meget, bør du også overveje supplerende tjenester som vagt, videoovervågning eller førstehjælpsudstyr.
-
En patruljevagt arbejder for et autoriseret sikkerhedsselskab og udfører sikkerhedsopgaver. Patruljevagten er normalt uniformeret, og hovedopgaven er tilsyn og overvågning af forskellig art, men de kan fx også åbne/lukke virksomheder eller gå runder efter lukketid.
Patruljevagten har ingen særskilte juridiske beføjelser, som politiet har, men kan ved kriminalitet agere effektivt ved hjælp af de rettigheder, som alle har, fx retten til at foretage en privat anholdelse.
-
Securitas har som ambition og mål at respondere så hurtigt som muligt. I Danmark har Securitas over 130 patruljekøretøjer, der dækker hele landet døgnet rundt. Det betyder, at vi aldrig er langt væk, og vi har den hurtigste, gennemsnitlige responstid i landet.
-
Det er udfordrende at drive en virksomhed. Securitas gør det lettere for dig at føle dig tryg og skræddersyr sikkerhed til din virksomheds og dine medarbejderes behov. Du får den rigtige beskyttelse og fuld kontrol over omkostninger og konsekvenser ved uventede hændelser. Her er argumenterne for, hvorfor det kan være et bedre valg for en virksomhedsejer at købe en alarm fra en sikkerhedsleverandør:
- Installationen af dit sikkerhedsudstyr varetages af eksperter, som kan vurdere, hvor alarmen bedst kan placeres.
- Du behøver ikke at tænke på vedligeholdelse. Din sikkerhedsleverandør vedligeholder udstyret, så du ved, at det altid fungerer korrekt.
- En professionel kontrolcentral er altid klar til at reagere, hvis noget går galt.
- Professionel overvågning er mere effektivt end overvågning, der varetages af virksomheden selv. Det giver højere kvalitet og er mere pålideligt.
- Du får skræddersyede sikkerhedsløsninger, baseret på dine specifikke behov og omstændigheder.
- Integrationen af sensorer og andet tillægsudstyr til dit eksisterende udstyr er mere effektiv, end hvis det foretages af en sikkerhedsleverandør.
-