Få overblik over din sikkerhed via app
Har du spørgsmål til MySecuritas?
MySecuritas er vores digitale kundeportal, som kan tilgås via vores app eller i din browser. I MySecuritas kan du få overblik over din virksomheds sikkerhedsløsning, se vagtrapporter og hændelser, få indsigt i værdifulde data og statistikker og meget mere. Alt sammen så du kan tage kontrol over din virksomheds sikkerhed og træffe oplyste beslutninger.
Når du får en vagtløsning fra Securitas, så følger MySecuritas med.
Platformen er designet med fokus på brugervenlighed og kan skræddersys til din virksomheds behov. Uanset om du er fra et lokalt autoværksted, der bare gerne vil dobbelttjekke alarmen, eller fra en global virksomhed, der gerne vil have det fulde sikkerhedsoverblik på tværs af lande og sites.
Du kan også bruge MySecuritas til at træffe oplyste og databaserede beslutninger om din virksomheds sikkerhed. Platformen giver nemlig indsigt i værdifulde data, der bliver indsamlet af vores vagter via deres rapportering. Og ud fra den data kan MySecuritas identificere mønstre og tendenser, som du kan bruge til at optimere både din sikkerhedsløsning og din drift.
Vi udvikler hele til videre på MySecuritas. Både for at imødekomme behov fra vores kunder og udviklinger i det overordnede sikkerhedsbillede.
I MySecuritas kan du blandt andet:
MySecuritas tilbyder real-time overblik over din virksomheds sikkerhed og vagtrapporter.
Standardiseret data lægger grundlaget for at træffe informerede beslutninger om din sikkerhedsløsning og drift.
Vi udvikler hele tiden videre på MySecuritas for at følge med det omskiftelige sikkerhedslandskab.
MySecuritas muliggør bedre samarbejde og kommunikation mellem Securitas og din virksomhed.
Du finder dine vagtrapporter i MySecuritas. Hvis du fortsat vil modtage dine rapporter via mail på mail, kan du ændre dine notifikationsindstillinger: Tryk på profilknappen i højre hjørne og vælg ”kontoindstillinger”. Klik nu på fanen ”notifikationsindstillinger” og tilpas indstillingerne efter dine præferencer.
Dataen i MySecuritas kommer fra Guarding Platform som er vores vagters rapporteringsværktøj. Guarding Platform sikrer standardiseret data af høj kvalitet, fordi alle vores vagter rapporterer på samme måde.
Nej det gør det ikke. MySecuritas bliver udrullet i hele Securitas globalt. Det betyder, at vi kan se trends og tendenser både i Danmark og i resten af verden.
Vi sender en invitation til MySecuritas til den person i kontrakten, der er angivet som kontaktperson ifm. rapportering.
Det er kun personlige mailadresser, der kan oprettes som brugere på MySecuritas. Men det er op til din virksomhed, hvem I vil give adgang. Det er kun adminbrugere, der kan onboarde nye brugere i MySecuritas.
Securitas følger lovgivning og anbefalinger for at håndtere din data sikkert og effektivt. Dataene bliver opbevaret på cloud-servere og dataoverførsler bliver håndteret af så få personer som muligt med de rette autorisationsværktøjer. Alt dette for at sikre, at vagtdataene når dig så sikkert og effektivt som muligt.
Er du på udkig efter en sikkerhedsløsning, vil du i kontakt med kundeservice, eller er du interesseret i et job? Udfyld formularen, så kontakter vi dig, så hurtigt vi kan.
* = obligatoriske felter