Få et prisestimat på en alarm
Find den rigtige alarmløsning til jeres behov, og få et prisestimat.
At drive en virksomhed er hårdt arbejde, men det behøver sikkerheden ikke at være. For Securitas gør det nemt at føle sig tryg. Med SecuritasPro får du sikkerhedsløsninger, der passer til små og mellemstore virksomheders behov og budgetter. Læs mere om, hvordan vi kan hjælpe din virksomhed med sikkerhed.
At sikre sin virksomhed mod tyveri og indbrud er afgørende, især for mindre virksomheder, hvor hvert tab kan have store konsekvenser. Med en professionel alarmløsning, der er skræddersyet til mindre virksomheder, kan du ikke bare beskytte dine værdier, men også sikre ro og tryghed i hverdagen for dig og dine medarbejdere. Med en alarmløsning fra Securitas får du:
Vil du sikre din mindre virksomhed med både tyverialarm og videoovervågning, kan du let kombinere begge dele. Vores sikkerhedspakke, der kombinerer tyverialarm, fri vagtudrykning, 24/7 overvågning og videoovervågning, er designet til at give dig maksimal tryghed og effektiv beskyttelse. Alarm- og videopakken inkluderer:
Vores komplette sikkerhedspakke til mindre virksomheder indeholder alt det, du har brug for. Professionel tyverialarm, videoovervågning og brandsikring, så du kan beskytte din virksomhed mod både indbrud, tyveri og brandfarer. Vi tilbyder både brandslukningsudstyr og brandbekæmpelseskurser til mindre virksomheder, så du og dine medarbejdere er forberedte i tilfælde af brand. Du får med denne sikkerhedspakke:
Tænk sikkerhed hele vejen rundt. Med Securitas kan du få en sikkerhedsløsning, der kombinerer elektronisk sikring, som fx tyverialarm og videoovervågning, med patruljevagt, kontrolcentral, brandsikring og førstehjælp. Vi skræddersyer vores sikkerhedsløsninger, så de passer til dine behov, hvad enten du skal beskytte lokaler, værdier, medarbejdere – eller det hele på én gang.
Der er mange gode grunde til at vælge Securitas som din sikkerhedspartner:
Securitas er en af Danmarks største sikkerhedsleverandører, og vi sikrer virksomheder i alle størrelser og brancher. Vi ved, hvad virksomhedsejere bekymrer sig om - og vi ved, hvordan vi laver en sikkerhedsløsning, der kan få en del af bekymringerne til at forsvinde. Vores løsninger til mindre virksomheder kommer altid i en samlet pakke, så det er nemt for dig som kunde. Med en alarmpakke fra Securitas får du:
- Overvågning 24/7: Din alarm bliver tilsluttet vores kontrolcentral, så der altid er hurtig reaktion, hvis alarmen går.
- Fri vagtudrykning ved indbrud og hærværk: Der kommer ingen ekstraregninger, hvis din alarm går og vagten rykker ud, så længe der ikke er tale om personalerelaterede fejl - det hele samlet i én fast månedlig pris.
- Installation inkluderet i prisen: Vores professionelle montører installerer og tester din alarm.
Der er mange gode grunde til at sikre sin virksomhed. Her er tre af dem:
1. Forsikringskrav: De fleste virksomheder får et sikringskrav fra deres forsikringsselskab, når de opretter en erhvervsforsikring. Er sikringskravet 20 eller over, er der krav om en alarm, hvis erhvervsforsikringen skal dække.
2. For at skabe tryghed for medarbejdere: I virksomheder, hvor der er adgang for offentligheden, fx butikker, restauranter eller andet, kan en sikkerhedsløsning skabe tryghed for medarbejderne i løbet af arbejdsdagen. Det er også en måde at sikre, at medarbejderne kan møde ind til en arbejdsplads, der ser ud, som den gjorde aftenen før, hvilket også giver tryghed.
3. Beskyttelse af værdier og produktion. En sikkerhedsløsning er selvfølgelig også med til at beskytte de værdier, du har i din virksomhed. Hvad enten de er fysiske eller immaterielle, samtidig med at du sikrer dig mod, at en evt. produktion stopper.
En sikkerhedsløsning kan indeholde forskellige produkter ud fra de behov, som lige præcis din virksomhed har. Der er fire grundelementer, som vi bygger de fleste løsninger til mindre virksomheder op omkring:
1. Alarm: De fleste sikkerhedsløsninger starter med en alarm, der består af et alarmpanel og en række sensorer, der overvåger forskellige rum og indgange i din virksomhed. Alarmen sender signal til kontrolcentralen, hvis den aktiveres, og kontrolcentralen kan derefter sende en patruljevagt.
2. Brandsikring/førstehjælp:
Mange virksomhedsejere tænker ikke over det, men en af de største trusler mod en virksomhed er brand. Med det rigtige brandsikringsudstyr på plads har du bedre mulighed for at bekæmpe branden eller begrænse skaderne. Førstehjælpsudstyr til ansatte er ofte også rart at have. Det kan være alt lige fra en førstehjælpskasse eller øjenskyl til en hjertestarter.
3. Videoovervågning:
For nogle virksomheder kan det være relevant at udvide alarmløsningen med videoovervågning. Det giver mulighed for at følge med i, hvad der sker, når alarmen går.
4. Vagtydelser:
Nogle virksomheder kan have brug for at kombinere deres alarmanlæg med yderligere vagtydelser. Det kan fx være en udvendig rundering, hvor en patruljevagt kommer forbi i løbet af natten og går en tur rundt om virksomheden. Det kan også være, at der er brug for lukning af virksomheden hver dag. Her kan patruljevagten komme og lukke virksomheden, slukke lys, lukke vinduer og aktivere alarmen og dermed både skabe sikkerhed og spare på strømmen.
At vælge den rette sikkerhedsleverandør handler om at kende sine behov. For nogle virksomheder er det prisen, der er vigtigst, og så kan man vælge efter det. Andre virksomheder vælger kvalitet. Her er nogle parametre, du kan overveje:
1. Nemhed: Hvor nemt skal det være at købe sikkerhed? Måske kender du selv alle dine sikkerhedsrisici og kan sammensætte en løsning. Hvis ikke, kan det være rart at vælge en professionel leverandør, der starter med at lave en risikovurdering af din virksomhed og derefter sammensætter en skræddersyet løsning, der passer til dine behov og forsikringskrav.
2. Kvalitet: Kvalitet kan betyde mange ting afhængig af, hvem du er. For nogle kan hurtig respons på alarmen være vigtig. Så skal du kigge efter en virksomhed med mange patruljevagter på vejene. For andre kan kvalitet være en brugervenlig app, der gør det nemt selv at administrere sit sikkerhedssystem. Eller det kan handle om, at du får alting samlet i én fast pris, så du ikke får en masse ekstraudgifter løbende.
Husk at spørge ind til de ting, der er vigtige for dig, når du vælger sikkerhedsleverandør.
Vores eksperter guider dig til den bedste sikkerhedsløsning for din virksomhed.
En af vores servicerådgivere kontakter dig snarest!