Skip to main content

Sikkerhedsløsninger til restaurant og café

Det er vigtigt, at både dine medarbejdere og dine kunder kan føle sig trygge på din restaurant. Vi hjælper dig med at få kontrol over de forskellige sikkerhedsrisici i køkkenet og inde i restauranten og træner dit personale i, hvordan de skal håndtere uventede situationer. Læs mere om, hvordan vi kan sikre din restaurant herunder.

Typiske risici for restauranter

Brand
Indbrud
Fysiske skader/uheld
Røveri
Hærværk

Hvilken alarmpakke passer til din virksomhed?

Hvilken alarmpakke har du brug for til din virksomhed? Vi har lavet tre pakker, der passer til virksomheder i forskellige størrelser, så du kan få et indtryk af, hvordan vi kan sikre dig. Alle pakker er med minimum 12 måneders binding. Har du svært ved at vælge? Bare rolig, vores sikkerhedseksperter hjælper dig med at sammensætte den rigtige pakke til dine behov, før du skriver under på noget. Udfyld dine kontaktoplysninger i formularen, og så ringer vi dig op.

Alarm

494,-
om måneden
  • Tyverialarm
    • 1 Alarmpanel med sirene
    • 1 Åbningskontakt
    • 1 Fotodetektor
    • Installation
    • Overvågning fra kontrolcentral
    • Service og vedligeholdelse
  • Fri vagtudrykning ved indbrud og hærværk
    • Fri vagtudrykning ved indbrud og hærværk
  • Overvågning 24/7
    • Respons og overvågning 24/7

Alarm & video

861,-
om måneden
  • Tyverialarm
    • 1 Alarmpanel med sirene
    • 3 Åbningskontakter
    • 2 Fotodetektorer
    • Installation
    • Overvågning fra kontrolcentral
    • Service og vedligeholdelse
    • Nøgleboks
  • Fri vagtudrykning ved indbrud og hærværk
    • Fri vagtudrykning ved indbrud og hærværk
  • Overvågning 24/7
    • Respons og overvågning 24/7
  • Videoovervågning
    • 2 videokameraer

Alarm, video & brand

950,-
om måneden
  • Tyverialarm
    • 1 Alarmpanel med sirene
    • 3 Åbningskontakter
    • 2 Fotodetektorer
    • Installation
    • Overvågning fra kontrolcentral
    • Service og vedligeholdelse
    • Nøgleboks
  • Fri vagtudrykning ved indbrud og hærværk
    • Fri vagtudrykning ved indbrud og hærværk
  • Overvågning 24/7
    • Respons og overvågning 24/7
  • Videoovervågning
    • 2 videokameraer
  • Brandsikring
    • 2 Røgdetektorer​
    • Brandslukker
    • Brandtæppe
En bartender står ved baren og arbejder

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Hvorfor vælge Securitas?

Der er mange gode grunde til at vælge Securitas som din sikkerhedspartner:

  • Få sikkerhed, du kan stole på
  • Fokusér på jeres kerneforretning
  • Vær compliant
  • Understøt dine ESG-mål
  • Gør sikkerhed til en god forretning
  • Lad os investere i jer
  • Samarbejd med eksperter
  • Bliv en tryg arbejdsplads
  • Fleksibel skalering

Hvad siger vores kunder

Jeg fik kontakt til en sikkerhedskonsulent fra Securitas, og vi fik en god snak om, hvilke sikkerhedsbehov min butik har - både i og udenfor åbningstimerne. Det endte med en tyverialarm med opkobling til Securitas’ kontrolcentral. Så hvis der skulle opstå et indbrud, kan jeg føle mig tryg ved at have en 24/7 overvåget tyverialarm, hvor Securitas nok skulle reagere hurtigt og sende en vagt ud.

Frederik Andersen Ejer, Tøjsnedkeren

Vi er meget tilfredse med samarbejdet. Vi har jo ikke forstand på alarmteknik, så det var rart, at Securitas sørgede for nem og hurtig installation, så vi kunne fokusere på vores kerneforretning. Generelt har kommunikationen med Securitas været god, og det var en dejlig jordnær kontaktperson, som hjalp os i gang. Det skal jo bare virke, det sikkerhed, og dét gør det.

Jacob Vestergaard Partner, CT Flyt

Vi har samarbejdet i flere år med Securitas og føler os trygge med deres rådgivning, de reagerer hurtigt og er lydhøre for vores behov. Fx skulle vi for nyligt bygge om. Der designede Securitas en optimeret løsning, hvor alarmen blev opgraderet til en nyere, der var bedre og mere økonomisk for os. Overordnet er vi meget tilfredse med samarbejdet og sikkerhedsløsningen.

Kim Bendtsen Arbejdsmiljøleder, Ardagh Glass

Vil du vide mere? Lad os kontakte dig

Vores eksperter guider dig til den bedste sikkerhedsløsning for din virksomhed.

Tak!

En af vores servicerådgivere kontakter dig snarest!

Information om hvordan Securitas behandler dine persondata fremgår af Securitas’ privatlivspolitik.

 

Vores certificeringer

ISO 14001 certificering
ISO 9001 certificering
ISO 45001 certificering
Beklager, www.securitas.dk understøtter ikke Internet Explorer. For at bruge vores hjemmeside, så prøv at bruge en nyere browser som Chrome, Safari, Firefox eller Edge.