Skip to main content

Sikkerhedsløsninger til kontorvirksomheder

Skab tryghed for dig selv og dine medarbejdere i din kontorvirksomhed. Vi gør det nemt at vælge en sikkerhedsløsning, der passer til din virksomheds behov og beliggenhed. Vores løsninger er fleksible og passer til både små som store virksomheder, så du kan føle dig helt tryg ved at overlade sikkerheden til os.

Typiske risici for mindre kontorer

Indbrud
Brand
Indbrud i åbningstiden
Fysiske skader/uheld
Hærværk

Hvilken alarmpakke passer til din virksomhed?

Hvilken alarmpakke har du brug for til din virksomhed? Vi har lavet tre pakker, der passer til virksomheder i forskellige størrelser, så du kan få et indtryk af, hvordan vi kan sikre dig. Alle pakker er med minimum 12 måneders binding. Har du svært ved at vælge? Bare rolig, vores sikkerhedseksperter hjælper dig med at sammensætte den rigtige pakke til dine behov, før du skriver under på noget. Udfyld dine kontaktoplysninger i formularen, og så ringer vi dig op.

Alarm

494,-
om måneden
  • Tyverialarm
    • 1 Alarmpanel med sirene
    • 1 Åbningskontakt
    • 1 Fotodetektor
    • Installation
    • Overvågning fra kontrolcentral
    • Service og vedligeholdelse
  • Fri vagtudrykning ved indbrud og hærværk
    • Fri vagtudrykning ved indbrud og hærværk
  • Overvågning 24/7
    • Respons og overvågning 24/7

Alarm & video

861,-
om måneden
  • Tyverialarm
    • 1 Alarmpanel med sirene
    • 3 Åbningskontakter
    • 2 Fotodetektorer
    • Installation
    • Overvågning fra kontrolcentral
    • Service og vedligeholdelse
    • Nøgleboks
  • Fri vagtudrykning ved indbrud og hærværk
    • Fri vagtudrykning ved indbrud og hærværk
  • Overvågning 24/7
    • Respons og overvågning 24/7
  • Videoovervågning
    • 2 videokameraer

Alarm, video & brand

950,-
om måneden
  • Tyverialarm
    • 1 Alarmpanel med sirene
    • 3 Åbningskontakter
    • 2 Fotodetektorer
    • Installation
    • Overvågning fra kontrolcentral
    • Service og vedligeholdelse
    • Nøgleboks
  • Fri vagtudrykning ved indbrud og hærværk
    • Fri vagtudrykning ved indbrud og hærværk
  • Overvågning 24/7
    • Respons og overvågning 24/7
  • Videoovervågning
    • 2 videokameraer
  • Brandsikring
    • 2 Røgdetektorer​
    • Brandslukker
    • Brandtæppe
To kollegaer går ud af elevator

Typiske risici for større kontorvirksomheder

Hvis du har en stor kontorvirksomhed, skal du tage ekstra forholdsregler for at holde styr på sikkerheden. Du skal både sikre arealer indenfor og udendørs, og du skal være opmærksom på flere afdelinger og etager.

Der går sikkert mange mennesker rundt i din virksomhed hver dag, og derfor er det nødvendigt at sikre, at kun gæster eller medarbejdere har adgang. Større kontorvirksomheder kan også have flere værdier og et større behov for at sikre sig mod indbrud og tyveri.

Der er altså nogle unikke sikkerhedsrisici i større kontorvirksomheder, som kræver mere komplekse sikkerhedsløsninger.

Mandlig Securitasvagt står udenfor og kontrollerer bygning

Anbefalede løsninger

Større kontorvirksomheder har som udgangspunkt brug for mange af de samme løsninger som små kontorvirksomheder, men løsningerne skal skaleres op og kobles sammen for at løse større og mere komplekse sikkerhedsbehov.

Der kan også være brug for at supplere med yderligere løsninger. Hvis din kontorvirksomhed for eksempel holder til i sin egen bygning, er det en fordel med videoovervågning udenfor, og hvis du har mange ansatte og gæster, er det en god ide at implementere adgangskontrol og gæsteregistrering.

Læs mere om vores anbefalede løsninger til større kontorvirksomheder:

Hvorfor vælge Securitas?

Der er mange gode grunde til at vælge Securitas som din sikkerhedspartner:

  • Få sikkerhed, du kan stole på

  • Fokusér på jeres kerneforretning

  • Vær compliant

  • Understøt dine ESG-mål

  • Gør sikkerhed til en god forretning

  • Lad os investere i jer

  • Bliv en tryg arbejdsplads

  • Fleksibel skalering

To kollegaer kigger på en computerskærm sammen

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Hvad siger vores kunder

Jeg fik kontakt til en sikkerhedskonsulent fra Securitas, og vi fik en god snak om, hvilke sikkerhedsbehov min butik har - både i og udenfor åbningstimerne. Det endte med en tyverialarm med opkobling til Securitas’ kontrolcentral. Så hvis der skulle opstå et indbrud, kan jeg føle mig tryg ved at have en 24/7 overvåget tyverialarm, hvor Securitas nok skulle reagere hurtigt og sende en vagt ud.

Frederik Andersen Ejer, Tøjsnedkeren

Vi er meget tilfredse med samarbejdet. Vi har jo ikke forstand på alarmteknik, så det var rart, at Securitas sørgede for nem og hurtig installation, så vi kunne fokusere på vores kerneforretning. Generelt har kommunikationen med Securitas været god, og det var en dejlig jordnær kontaktperson, som hjalp os i gang. Det skal jo bare virke, det sikkerhed, og dét gør det.

Jacob Vestergaard Partner, CT Flyt

Vi har samarbejdet i flere år med Securitas og føler os trygge med deres rådgivning, de reagerer hurtigt og er lydhøre for vores behov. Fx skulle vi for nyligt bygge om. Der designede Securitas en optimeret løsning, hvor alarmen blev opgraderet til en nyere, der var bedre og mere økonomisk for os. Overordnet er vi meget tilfredse med samarbejdet og sikkerhedsløsningen.

Kim Bendtsen Arbejdsmiljøleder, Ardagh Glass

Vil du vide mere? Lad os kontakte dig

Vores eksperter guider dig til den bedste sikkerhedsløsning for din virksomhed.

Tak!

En af vores servicerådgivere kontakter dig snarest!

Information om hvordan Securitas behandler dine persondata fremgår af Securitas’ privatlivspolitik.

 

Vores certificeringer

ISO 14001 certificering
ISO 9001 certificering
ISO 45001 certificering
Beklager, www.securitas.dk understøtter ikke Internet Explorer. For at bruge vores hjemmeside, så prøv at bruge en nyere browser som Chrome, Safari, Firefox eller Edge.