Skip to main content

Pressemeddelelse: Ny visuel identitet

Securitas, verdens førende sikkerhedskoncern, har lanceret en ny, stor opdatering af den globale visuelle identitet og position.

Securitas præsenterer ny global visuel identitet 

 

  • Den nye visuelle identitet highlighter Securitas’ menneskelige og progressive tilgang samt den positive indvirkning af vores innovation og teknologi  
  • Første store opdatering af Securitas’ logo siden 1972  

Securitas, verdens førende sikkerhedskoncern, har lanceret en ny, stor opdatering af den globale visuelle identitet og position. Den nye identitet highlighter virksomheds menneskelige og progressive tilgang til sikkerhed, samt den positive indvirkning, som Securitas’ innovation og teknologi har. Det er desuden den første store opdatering af det kendte Securitas-logo siden 1972. 

Securitas’ nye visuelle identitet er en original stemme, visuelt udtryk, og en positiv, proaktiv agenda om at fortælle vores gode historier. Den nye visuelle identitet vil være at finde på vores medarbejderes uniformer, biler, udstyr og faciliteter, ligesom den vil kunne ses på vores digitale kanaler. Den visuelle identitet rulles gradvist ud over hele Securitas’ globale tilstedeværelse. 

Magnus Ahlqvist, administrerende direktør for Securitas AB, siger: “Vores nye brand viser verden, hvem vi er, og hvor vi bevæger os hen. Det bygger på Securitas’ stolte arv og værdier om ærlighed, vagtsomhed og hjælpsomhed og fokuserer på vores unikke medarbejdere og virkningsfulde teknologi. Vi samarbejder med mange af verdens mest anerkendte virksomheder. Vores nye identitet gør det klart, hvordan vi kan være med til at skabe en mere bæredygtig og inkluderende fremtid sammen med vores kunder og samarbejdspartnere. Det vil åbne nye døre for vores forretning, og accelerere eksekveringen af vores strategi.” 

Securitas har 355.000 medarbejdere, der arbejder for 150 globale kunder og mere end 150.000 kunder i 48 markeder. Securitas accelerer sin digitale transformation gennem investeringer i datadrevne værktøjer og analyser, samt ved at interagere med kunder på innovative måder, og målet er at fordoble salget af elektroniske sikkerheds- og totalløsninger i 2023. 

Mauro Silva, VP Brand og Strategic Marketing, Securitas AB: “Dette er en milepæl for vores virksomhed og vores industri. Vi reflekterede over vores strategi, vores verden, og hvad vores kunder forventer af os i dag – og vi så en mulighed for a differentiere os. Securitas er drevet af viden -  en arbejdsplads, hvor engagerede og talentfulde medarbejdere gør en positiv forskel hver eneste dag. Denne identitet udtrykker vores tro på fremtiden, samtidig med at vi forbliver tro overfor vores arv og medarbejdere, og gør vores førerposition tydeligere end nogensinde før.” 

Securitas nye identitet er blevet udviklet i samarbejde med brandagenturet Kurppa Hosk. 

For yderligere information: 

Media: Helena Andreas, SVP Communications & People +46 10 470 30 20; press@securitas.com 

Investors: Micaela Sjökvist, Head of Investor Relations +46 76 116 7443; micaela.sjokvist@securitas.com 

 

Kontakt os for information

Dine personlige data behandles i overensstemmelse med vores privatlivspolitik. Klik her for at læse vores privatlivspolitik. Ved at indsende formularen giver du dit samtykke til vores behandling og vores overførsel af dine personlige data til Securitas-enheder, der er placeret uden for EU / EØS, i overensstemmelse med vores privatlivspolitik.

Beklager, www.securitas.dk understøtter ikke Internet Explorer. For at bruge vores hjemmeside, så prøv at bruge en nyere browser som Chrome, Safari, Firefox eller Edge.