Derfor introducerer vi nu MySecuritas, der er et rapporteringsværktøj, der giver direkte adgang til al data fra vagtpersonalet og dermed giver det vores kunder et unikt overblik over deres sikkerhedsløsning.
Udfordringer for sikkerhedsansvarlige
Vagter skaber tryghed og sikkerhed i større virksomheder, men deres arbejde kan være svært at kvantificere og videreformidle for sikkerhedsansvarlige . Når vi taler med vores kunder, oplever vi, at de har en eller flere af udfordringerne nedenfor:
- Manglende gennemsigtighed: Som sikkerhedsansvarlig er det svært at følge med i vagtens arbejde og dokumentere værdien af det. Dette kan blive særligt udfordrende, hvis man skal overskue en vagtløsning, der dækker flere lokationer.
- Manuelle og tidskrævende processer: Typisk vil rapporteringen foregå manuelt, hvilket giver risiko for fejl og generelt er tidskrævende. Samtidig kan det betyde, at den sikkerhedsansvarlige får adgang til oplysningerne senere end nødvendigt.
- Manglende overblik: På grund af den manuelle rapportering, kan det være udfordrende at analysere på vagtrapporter. Det betyder, at den sikkerhedsansvarlige risikerer at overse tendenser og miste muligheden for at sikkerhedsoptimere vagternes procedurer.
- Kommunikations- og samarbejdsmuligheder: Som sikkerhedsansvarlig kan det være svært at komme i direkte kontakt med en vagt. Det gør det svært at dele vigtige informationer med vagten.
Sådan får du indblik i din vagtløsning
I Securitas er den tætte dialog med vores kunder afgørende et godt samarbejde, fordi det giver os mulighed for at udvikle innovative løsninger på problemer, der besværliggør vores kunders hverdag. Derfor har vi udviklet MySecuritas, der er et rapporteringssystem, der giver vores kunder direkte indblik i vores vagters rapporteringer. På den måde får vores kunder adgang til den nødvendige data, når de skal bruge den:
- Data i realtid: I MySecuritas kan vores kunder se info om hændelser og runderinger på tværs af lokationer i realtid.
- Automatisk rapportering: I MySecuritas samles alle hændelsesdetaljer og vagtrapporter ét sted, så vores kunder let og effektivt kan tilgå relevant data.
- Analyser og trends: I MySecuritas kan vores kunder identificere trends og udviklinger i deres vagtløsning i brugervenlige dashboards, der gør det nemt at træffe datadrevne beslutninger om udviklingen af deres vagtløsning og sikkerhed generelt.
- Problemfri kommunikation: Gennem MySecuritas får vores kunder en direkte kommunikationskanal til vagterne, der gør det nemt at koordinere og dele informationer med vagtpersonalet.
Et vagtselskab med globalt indblik
Vagter fra hele verden sender data ind i MySecuritas. Rapporteringsværktøjet er nemlig rullet ud i Securitas globalt, hvilket betyder, at vores kunder har mulighed for at sammenligne global data med data fra deres egen virksomhed.
Har de lokationer i flere lande, vil de kunne opnå standardiseret rapportering på tværs af landegrænserne. Det giver en unik mulighed for at lave en samlet vurdering af deres sikkerhedsløsning på globalt plan.
Opsummering
Med MySecuritas åbner vi op for, at du som kunde kan følge med i vores vagters rapportering. Vi tror nemlig på, at det kun er gennem åben og gennemsigtig dialog, at vi kan bygge et stærkt samarbejde om din sikkerhed. Du får overblik, rapportering, analyser, trends og tendenser – alt sammen online og på mobilen. Dette muliggør et ærligt og datadrevet partnerskab, der løfter sikkerhedsoplevelsen til nye højder.