Bestil sikkerhedsløsninger i tre enkle trin
-
Behovsbeskrivelse
Det hele starter med en kort og gratis samtale. Som kunde fortæller du om din virksomhed og dine ønsker og behov. Herefter kan vi hurtigt danne os et billede af hvilke løsninger, der kan passe til dig og din virksomhed. -
Vi tager ud og besøger dig
For at få det samlede billede er det nødvendigt for os at besøge din virksomhed, så vi kan sikre, at vi anbefaler de rette produkter -
I modtager et løsningsforslag
Når vi har lyttet til jeres behov og forventninger, præsenterer vi vores forslag til produkter inklusive en pris for de sikkerhedstjenester, der passer til jer. I har naturligvis mulighed for at gennemgå forslaget og stille spørgsmål.
Vi er med dig fra starten
Når løsningerne er bestilt, booker vi en tid, hvor jeres løsninger bliver installeret af en professionel installatør. Installatøren tilslutter dit anlæg og tester at alle dele virker og er opkoblet til vores kontrolcentral.
Demonstration af produkter
Installatøren gennemgår også, hvordan udstyret skal bruges i hverdagen, uanset om der er tale om en overfaldsalarm eller et alarmsystem. Installatøren hjælper jer også med at installaere SecuritasPro-appen, så I har fuldt overblik over jeres SecuritasPro alarmsystem på telefonen. I får naturligvis også udleveret manualer og dokumentation til produkterne.
Vi tager os af drift og vedligeholdelse
Vi sørger for drift, årlig service og vedligeholdelse af alt udstyr. Som kunde hos Securitas skal I altså kun bruge minimal tid på installation. I kommer hurtigt i gang med at bruge jeres nye sikkerhedsprodukter.
Vi klarer hele implementeringen af jeres løsninger. Såsom
- projektering
- installation
- test
- idriftsætning
- uddannelse
- rapportering
- drift
- vedligeholdelse
- service og support
Interesseret? Bestil din sikkerhedsløsning fra SecuritasPro i dag
Vil du vide mere, eller ønsker du hjælp til sikkerhedsløsninger? Så kontakt os, og vi ringer dig op.